Wednesday, December 14, 2011

"Money Drop" Daripada RM1 juta tinggal RM100,000

kali Sembang2

Tahniah diucapkan kepada pasangan sepupu, Hazril dan Arzi kerana berjaya membawa pulang wang tunai RM100,000 dalam cabaran Money Drop Malaysia.. Kedua-dua pasangan sepupu ini telah bertungkus lumus untuk menjawab 8 soalan di sepanjang cabaran ini. 

Akhirnya rezeki berpihak kepada mereka setelah berjaya menyempurnakan kesemua 8 soalan tersebut untuk mempertahankan wang tunai RM100,000 daripada RM1,000,000 yang telah diberikan kepada mereka pada awal cabaran..

Dengan kemenangan ini, telah menjadikan Hazril Dan Arzi sebagai pemegang Rekod Tertinggi Cabaran ini setakat ini..    


Rancangan Money Drop Malaysia yang disiarkan di Astro Ria (104) pada setiap Hari Sabtu dan Ahad jam 10 malam ini menyediakan wang sebanyak RM 1,000,000 kepada setiap peserta yang menyertai cabaran ini..

Kemudian setiap peserta perlu melaburkan kesemua wang mereka pada pilihan jawapan yang "di gemari" bagi menjawab setiap soalan yang diajukan kepada mereka..

Seandainya pilihan jawapan yang dipilih adalah salah, maka wang mereka akan "lenyap" pada pilihan jawapan tersebut...  Perkara ini berterusan sehingga para peserta berjaya menyelesaikan kesemua soalan dalam cabaran ini..

Jadi sama-samalah kita nantikan "prestasi" para peserta seterusnya pada minggu-minggu yang akan datang...Adakah mereka berjaya memecahkan rekod tertinggi cabaran ini yang telah dimenangi oleh pasangan sepupu, Hazril dan Arzi??

No comments:

Post a Comment

Blog Sembang Hari2 di Facebook

Arkib Blog Sembang Hari2..