Monday, January 31, 2011

Ujian MBTI(Myer-Briggs Type Indicator) (Bahagian 4)

kali Sembang2

Ujian MBTI untuk Kod 3:

Menguji samada anda dalam golongan Thinker (T) ataupun Feeler (F)

Sila beri maklum balas dengan memilih samada Setuju (S)/Tidak Setuju(T) kepada setiap penyataan tersebut:

  1. Saya tidak mahu emosi memepengaruhi diri saya  (S/T)
  2. Saya selalu dikatakan terlalu sensitif (S/T)
  3. Saya berfikir berdasarkan logik dan rasional (S/T)
  4. Saya suka dihargai (S/T)
  5. Saya suka berdebat dan mempertahankan pendapat saya (S/T)
  6. Kadangkala saya mengalami masalah memberitahu apa yang saya mahu (S/T)
  7. Kawan saya mengatakan saya tidak mengambil kira pendapat orang lain pun (S/T)
  8. Saya suka bercakap mengenai perhubungan dan emosi (S/T)
  9. Saya tidak malu memperbetulkan kesilapan orang lain (S/T)
  10. Saya sukar hendak memberitahu kawan saya yang saya kurang bersetuju dengan pendapatnya  (S/T)

 Sekiranya anda ingin mengetahui personaliti anda berdasarkan ujian MBTI untuk kod 3, sila emailkan maklum balas anda terhadap sepuluh pernyataan di atas kepada anuarmarsib@gmail.com
Contoh email:
--------------------------------------------------------------------------- 
Tajuk email: Personaliti saya berdasarkan Ujian MBTI untuk Kod 3
Nama:

  
Respon saya terhadap sepuluh pernyataan adalah seperti berikut: 

1.S
2.S
3.S
4.S
5.S
6.T
7.T
8.T
9.T
10.T 
---------------------------------------------------------------------------

Nota: email anda akan di balas dalam tempoh 1-3 hari daripada email dihantar. Anda juga boleh meminta rakan, pasangan atau kenalan anda memberi respon terhadap 10 pernyataan ini sekiranya anda ingin mengetahui personaliti mereka

No comments:

Post a Comment

Blog Sembang Hari2 di Facebook

Arkib Blog Sembang Hari2..