Monday, October 10, 2011

BE Terkini Blog Sembang Hari2

kali Sembang2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Terlebih dahulu saya memohon maaf disebabkan lama dah tak update blog... Memang saya akui agak sibuk sejak akhir-akhir ini dengan urusan kerja.. Disamping menguruskan blog Coretan Anuar dan Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular (PABPP)...

Sedar tak sedar PABPP dah masuk minggu yang ke 18... Dan setakat ini dah ada 401 peserta yang bertandingan dalam PABPP.. Dan dalam masa yang sama masih ada penaja lagi yang berminat untuk menaja hadiah mingguan Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular...

Nampak gayanya tempoh pertandingan tersebut mungkin terpaksa dipanjangkan lagi untuk menghabiskan hadiah mingguan yang disumbangkan oleh para penaja.... Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada semua penaja kerana memberi support untuk saya menjayakan Pertandingan ini...

Dalam kesibukan menguruskan Pertandingan tersebut, ada lagi beberapa rezeki datang dari Nuffnang... Sungguh saya tak sangka, walaupun blog sembanghari2 ni jarang di update, pihak nuffnang masih lagi sudi memberikan BE...



Jadi buat masa ini terdapat 4 BE sedang aktif di blog sembang Hari2... Syukur Alhamdulillah... Walaubagaimanapun saya tak berani menaruh harapan yang tinggi hasil pendapatan yang boleh saya perolehi daripada setiap BE ini.. Maklumlah blog Sembang hari2 ni takder banyak trafik macam blog Coretan Anuar...

Harap2 lepas ni pihak Nuffnang boleh bagi BE dekat blog Coretan Anuar pula, baru lah boleh bertambah sedikit rezeki yang boleh saya perolehi melalui pengiklanan Nuffnang...

No comments:

Post a Comment

Blog Sembang Hari2 di Facebook

Arkib Blog Sembang Hari2..